14 Mayıs 2010 Cuma

DENİZ BAYKAL VİDEOSU HALA YAYINDA MI

Deniz Baykal ve N.B olduğu iddia edilen video

Deniz Baykal ve N.B olduğu iddia edilen video

Vakit internet sitesi Deniz Baykal ve CHP Milletvekili N.B. olduğunu iddia ettiği seks videosu yayınladı. Üstelik Vakit sitesinin iddiasına göre N.B.’un kocası da orada.

Habervaktim.com sitesi Deniz Baykal ve CHP Milletvekili N.B.’un olduğunu iddia ettiği seks videosu yayınladı. Üstelik iddiaya göre N.B’nin kocası da orada.

Vakit internet sitesi “Bir parti liderinin seks videosu” başlığı ile yayınladığı haber Türkiye’de yeri yerinden oynatacak türden! Vakit seks kasetinin Deniz Baykal’a ait olduğunu iddia etti.

Vakit’in internet sitesi Habervaktim.com akşam geç saatlerde yayına verdiği videolu haberde “Bir parti liderinin seks videosu” başlığını kullandı. Habervaktim.com videoda yayınlanan görüntülerin Deniz Baykal ile Özel kalem müdürüne ait olduğu iddia etti.

Habervaktim.com da yayınlanan görüntülerde bir adam ve kadının otel odasında çekilmiş gizli kamera görüntüleri yer alıyor.

Habervaktim.com sitesinin videosu ile birlikte yayınladığı haber 1 saat kadar internet sitesinin manşetinde tutulduktan sonra görüntüler yayından geri çekildi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen Türkçeyi doğru kullanınız.
Yazdığınız yorumlardan siz sorumlusunuz.